Quart '09

2009.07.07. 22:49

 

Hogy ne csak in medias res-be kezdjek, Meg vannak a képek Adriana-tól és úgy néz ki, hogy jövőhéten Karen lesz a fotósom. Látjátok, hogy ez a kép mennyivel szebb mint az előző???!!!

Cinthia hazament Magyarországra és majd csak augusztusban jön vissza és nagyon hiányzik.

Turiddel voltunk 2 múzeumban is, az egyik egy nagy ház, ami Kristiansand leggazdagabb kereskedőjének tulajdona volt 5 generáción át és a legutolsó tulaja, vénlányként halt meg, de úgy hogy életében nagyon sokat tett az állatok védelméért Norvégiában. A másik természetrajzi múzeum volt, sok kép is készült, de egyiket sem kaptam még meg... Na de akkor Quartozzunk!

 

Hétfő

11:38 fele ért Kristiansandba az Oslo-stavangeri vonatjárat és életemben először találkozhattam Ricsivel, ami – így lassan egy év után – nagyon mókás és furcsa volt. Miután a csomagmegőrzőbe beraktuk a cuccait elindultunk a Clarion Hotel Ernst-be, ahol a Quartnak volt a kihelyezett regisztrációs központja...

Ja, hát igen már megint nem az elején kezdtem: szombaton volt egy nagy buli az Odderøyán (ami egy sziget), ahol nekem meglettek a karszalagjaim, de az sem volt egyszerű. Az egész azzal kezdődött, hogy kaptam az e-mailt, hogy 19:00re kell menni és, hogy engem már regisztráltak, mint csapos. Nagy nehezen megtaláltam a „brakka” nevezetű helyet, ahol egy csomó-csomó emberke mászkált, de Ők sem voltak bővebben informálva, mint én. Elindultam egy nagy fehér ház felé, ahol az „akkreditering” felirat szerepelt, álldogáltam egy 10 percet a sorban majd megtudtam, hogy nem vagyok a listán. Ez után majdnem felrobbantam, hogy de hát miért nem?! De csak annyit mondott a 2 csaj, hogy hát keressem meg Sonny-t, vagy Knut-öt és beszéljek velük és valami „avtale”-ról dumáltak. De jó!!! – mondtam. Azt sem tudom, hogy Ők kik, csak a nevüket, mert e-maileztünk. Rögtön hívtam is Ricsit, hogy gáz van, de Ő nem vette fel a telót, szal írtam neki egy sms-t. Időközben összefutottam 2 Quart pólós hapsival, akik mondták, hogy egy 20 méterre van egy sátor, majd ott kapok avtale-t. Ó, hogy a rohadt nyelv… mert az „avtale” [ávtále] szó „megbeszélés”t jelent, de gondolhatnak „szerződés”re is. Odaértem a sátorhoz, ahol megint 5 perces sorban állás után kaptam egy fehér papírt, amit gyorsan kitöltöttem, majd beálltam egy másik sorba, hogy aláírják nekem - megint 10 perc sorban állás. Közben egyre több és több ember lett. A csaj kérdezte, hogy hol szeretnék dolgozni, én meg mondtam, hogy „bartender”, de olyan csúnyán írt, hogy nem is vettem észre, hogy nem is azt írta! Időközben Ricsi is intézkedett: beszélt Sonny-val, aki egyébként egy nő, és kiderítette, hogy mindketten fennt vagyunk a listán és hogy semmi baj nincs. De én még kivártam a soromat, hogy megkapjam a karpereceket (ott álltam már másfél-két órája, az a maradék 15-20 perc, az nem osztott, nem szorzott). Olyan 10 óra felé, már meg is volt mindkét csodaszép és levehetetlen szalag a jobb csuklómon. Egy barna, amin egy PROD felirat volt és azt jelentette, hogy ott dolgozom és egy narancssárga, amin egy nagy Ø volt, ami meg azt jelképezte, hogy elmúltam 18 és ihatok sört és egyébb gyengébb alkoholszázalékú szeszesitalt. (a képen, de már Ricsivel)

Ricsi időközben elintézett mindent telefonon, tehát ennyivel könnyebb dolgunk volt hétfőn. De, hogy ne legyen olyan egyszerű az egész: ott is vagy jó pár órát álltunk sorban, de legalább megkaptuk a pólókat is, amiket én szerencsésen elfelejtettem és kiderült, hogy engem más részre raktak, hála a csúnyaírású nőnek. Megismerkedtünk Sonnyval, most már személyesen is és Knut azt mondta telón, hogy semmi gáz, én akkor is bartender vok és megadott egy telefonszámot, hogy az a daglig leder-ünké és hogy majd vegyük fel vele a kapcsolatot, de nehogy ma hívjuk (azaz hétfőn), mert båttur-ön van. Ricsi végig sokkolva volt és elég gyakran betolakodott mindenki elé és még picit kiabált is. Én annyira nem, megszoktam, hogy ilyenek a kristiansandiak :P
De az egész egy nagy káosz volt és senki nem tudott semmit, csak a szervezők, de nekik meg annyi dolguk volt, hogy alig értek rá. Tehát a szervezés ezen része nagyon megbukott. Jó, most jöhetnék azzal a nagyképű szövegemmel, hogy „hát ezt én is jobban megszerveztem volna”, de tényleg! Még én is… Arról nem is beszélve, hogy Gustavo haverom jól átrázott, mert nem jött el a szombati megbeszélsées dologra, holott megígérte!
Ricsi Camp-es, azaz sátorhelyes piros karkötőjére is vártunk egy jóóó darabig, aztán elindultunk Eg-be, ami gyalog 15 perc a várostól, ráadásul az odavezető 10, 11 és 12es busz pont arrafelé jár amerre én is lakom. Na de ez lényegtelen. A lényeg az, hogy volt különleges kedvezményű jegy azoknak, akik a város és Eg között utaztak: felnőtteknek 20 NOK, gyerekeknek 10 NOK. Odafele úton azon vitatkoztunk, hogy Ricsi szerint van student, azaz diákjegy én meg mondtam, hogy de nincs! Erre kapott egy 20 koronás jegyet! Majdnem hülyét kaptam, hogy mi mindig voksen, azaz felnőtt jegyet fizetünk, neki meg – aki idejön 450 km-ről, úgy hogy még sosem járt itt - rögtön kedvezményes "student" jegyet kap. De persze, nincs ilyen jegy, tehát Ő is mindig felnőtt jegyet fizetett amikor, nem a táborba ment, szal igazam lett!
A sátorfelállítás könnyen ment, de nem 15 perc volt, mint ahogy azt kedves barátom gondolta. Én is segítettem neki, többnyire annyit, hogy beszéltem és beszéltem, néha még meg is kritizáltam meg jól kinevettem, amikor a sátor felső részét kifordítva tette fel.
Végül felvágódtunk a 11es buszra és eljöttünk hozzánk. Megmutattam hol lakunk, majd visszafele visszakísértem a táborhelyre, ahol közben egy jó pár sátorral gyarapodtak.
 

Kedd

Ricsi felhívta Bjørn-t, aki a daglig leder-ünk volt és akitől megtudtuk, hogy 4-re kell odaérnünk az amfiet-hez, ami a nagyszínpadot jelentette. Közben felmásztam Facebook-ra is, ahol megláttam, hogy Espen is a Quart-on fog melózni. Aki mellékesen egy nagyon édes srác és húúú milyen mellkasa, meg hasa van, de kajak! Am meg egy akkora gyökér… szal nc. (A képen: itt dolgoztunk)
Háromnegyed 4 felé oda is értünk, de persze a szigeten belül, semmit nem tudtam, hogy mi merre van, igaz előtte való nap mutattam Ricsinek, hogy nézd az a nagyszínpad és igazam is lett, csak hát az odaút az már nehezebben ment, de szerencsére a vakt-ok, azaz őrök megmutatták. Mikor odaértünk már pár emberke pakolászott, mi is beálltunk segíteni nekik, de írtó sok mindent kellett rámolászni. Mondjuk a mi hűtőnk hamar tele lett így besegítettem egy sapkás srácnak, aki utána folyton vigyorgott rám.
5kor volt kezdés volt, persze áram nem volt a pénztárgépekhez, így nem tudtunk dolgozni. A tömeg meg csak jött és jött és mindenkinek mondhattuk, hogy nincs áramunk, sorry. Ráadásul iszonyat meleg volt, ami persze jó, de a vízhiány már kevésbé. Fél 6 fele engedélyt kaptunk a sör árulására, ami 60 korona volt. Akkor csak és csakis sört adhattunk el mindenkinek.
Este 6 óra, fél 7 felé lett áramunk, de az sem oldotta meg a problémánkat, mert a tömeg nagyon hőbörgött és mindig csak nőtt és nőtt. A sorok akkorák voltak, hogy alig győztük, én folyamatosan megkaptam, hogy Ricsi sora gyorsabb, mint az enyém és hiába kaptunk egy harmadik emberkét segíteni, még úgyis nehéz volt. Pénztárgépet még életemben nem használtam, a sörcsapolásból is csak elméletben voltam jó. És az első vevőknek majdnem üveget is adtam, mert akkor még nem tudtam, hogy a biztonsági szabályok tiltják, még jó hogy ránk szólt a srác. Mellékesen Ricsinek van tapasztalata mint bartender, mert a munkája is az.
Az első nap előadói (az alsó kezdett 17-17:30kor és 24kor fejeződött be a felső):
 
Tirsdag 30. juni
Live Amfiet
• Slash & Friends
• McQueen
• Skambankt
• Juke Kartel
 
A legelső bandában, ami a Juke Kartel volt, volt egy meglepi, azaz csak nekünk – Ricsinek és nekem. „He comes from Hungary!!!” Az egyik gitáros, akinek fehér felsője volt magyar srác volt, és mi nagyon büszkék voltunk rá! :)
De ezekután őszintén szólva, semmire nem emlékszem, csak hogy egy-két szám piszok jó volt, a többire semmi, mert hol magamat öntöttem le sörrel, hol Ricsit, hol pedig anyáztam, mert folyton kiabáltak nekünk, és nem volt elég ital sem. A vörös- és fehérbor pillanatok alatt elfogyott, arról nem is beszélve, hogy mivel nem volt jól megoldva az áramellátás és elvezetés, így amikor a sör kifolyt, pont az elosztóra ment a folyadék, így nekünk 1-2 óra használat után meghalt a pénztárgép. Amikor másoknál sem volt áram, akkor meg mindig hozzánk futkározott egy nagyon szép szőke lány, hogy 60szor 3, meg 60szor 5 és 60szor 6 az mennyi? Jáááj, de ciki volt neki… A farmernacim és a gyönyörű quart-os pólóm bűzlött a sörtől és a papucsomhoz is hozzáragadt a lábam. Iszonyú fáradt lettem a végére, alig vártam, hogy üsse el a 12-t az óra és hadd léphessek le!!!
De ekkor megjelent Gustavo haverom, aki olyan részeg volt, hogy már kézcsókkal köszönt és szerelmet vallott, de elküldtem vissza, a feleségéhez, amúgyis tök méges voltam, hogy hogyan lehet így megszervezni valamit és Ő meg még itt udvarolgat nekem és feltartja a sort is. Közben jött egy hidrogénezett hajú öregnő is, aki elkezdett velem üvöltözni, hogy álljak oda, ahol ő áll és szolgáljam ki, de én nagy ívben letojtam a fejét, így is fejben kellett számolnom egész végig és volt egy olyan hosszú sorom, hogy jááááááááj és nagyon úgy tűnt, hogy nem akarnak elfogyni. A legtöbb sör amit ki kellett adnom az 15 volt. Persze azt nem kézben vitték el egyesével, hanem kaptak ilyen kartont amin 5 lyuk volt, abba pakoltuk be nekik és úgy vitték el.
Éjfélkor jött is Bjørn és mondta, hogy bezártunk. Erre Ricsi: „Akkor haza mehetünk?” a főnök meg rávágta, hogy „Ja”, fél perc múlva már ott sem voltunk. Hehe.
 

Szerda

Ricsi előzőnap elintézte, hogy ne kelljen melóznunk, mert hogy Manson koncert lesz és mondták, hogy oké. Tehát így szabadok lehettünk. Délelőtt átvitt anyum kerimékhez, hogy hajat fessünk, addig mamám átjött ide hozzánk szilvás gombócot gyártani, aztán anyum visszajött értem és viszavitte mamát, de amikor meglátták a végeredményt, mamám majdnem sírva fakadt. Hahaha
Megbeszéltük Ricsivel, hogy 4kor találkozunk, abból fél6 lett, elegánsan elkéstem, mondjuk szokásom késni, de ennyit?!
Közben Ricsi talált egy ugyanolyan PROD feliratú barna karkötőt is, ami nekünk volt.
 
Onsdag 1. juli
Live Amfiet
• Marilyn Manson
• Placebo
• Volbeat
• Dillinger Escape Plan
 
Az első bandáról, a Dillinger Escape Plan-ről miattam lekéstünk, a Volbeat az klassz volt, de a Placebo (képen) vitte a pálmát, nem vagyok rajongójuk és csak pár dalt ismerek tőlük, de élőben sokkal jobbak!!! A Volbeat és a Placebo között meg jött egy hapsi meg egy csaj, akik ingyen óvszereket osztottak. Minket jól kikerültek, de lefényképezni lefényképeztem őket.
A lényeg és amiért tulajdonképpen a Quart-ra akartam menni, az Marilyn Manson volt, csak sajnáltam az akkor még 750-es belépőt, ami aztán 800 korona lett. Annó hotdog.hu-n volt egy magazinom, egy kedves kiscsajjal róla és a bandájáról (de ez tulajdonképpen a csajszi magazinja volt, én csak társszerkesztő voltam, vagy mi a szösz), akkoriban még csak álmodoztam arról, hogy na majd egyszer elmegyek, de kinek van arra pénze. Na de vissza Mansonhoz. Ricsit idézve: „zseniális!” Szerintem meg egy igazi díva! Jó igaz, hogy Ő hapsi, de istenem, én még ilyen hisztiket nem láttam. Az egész koncert úgy kezdődött, hogy késett és ilyen nagy fekete függönnyel le volt minden takarva, mögüle meg jött nagy füstfelhő, aztán fények, zene és Manson hangja, majd lehullt a lepel! Természetesen mindenki feketében volt, Mansonon meg ilyen boszisapi, olyasmi, mint a Harry Potterben a Teszleksüveg. Első szám végén beállt a színpad közepére és jött egy srác, meg egy nő. A fiú kezében egy vizesüveg, a csajnál 2 fekete törölköző és elkezdte Manson karjait törölgetni. De tényleg! A vizespalack meg alig fél perc múlva közöttünk a tömegben landolt, ugyanis a drága művészúr bedopta közénk, arról nem is beszélve, hogy azzal a mozdulattal, amivel behajította, az első sorban állókat meg leköpte, mert hogy a vizet nem megitta, hanem csak kiöblítette a száját vele. Ezt majdnem minden dal között eljátszotta, néha a mikrofont hozzávágta a backstage-ben dolgozókhoz, akik kiszolgálták, meg bedobálta a törölközőket, meg üvöltözött, de úgy, hogy a csaj aki mindig jött a törölközővel, már majdnem sírva fakadt. Olyan is volt, hogy az együttes elkezdte a dalt játszani Ő csettintett egyet és berohant egy nő kirúzsozta a száját és visszafutott, az énekes meg el is maszatolta. Ricsi csak röhögött, én pedig sokkolódva csak álltam, hogy „ez most komoly?” A dalok közötti szünetekben többször volt az, hogy az együttes csak úgy játszott, Manson meg a háttérben hisztizett, olyankor néha egy nagydarab testőr-gorilla jött, aki fél perc alatt megnyugtatta, olyankor visszajött és énekelt is. És hogy ne legyen egy kicsi botrány: egyik dal közben lehúzta a nadrágját és megmutatta a hátsó felét, ami napot vagy 20 éve tuti nem látott, mert csak úgy világított, és persze egész végig úgy ment hogy a keze hátul a gatyájában volt, vagy kellette magát és vonaglott. Hihetetlen fazon, de tényleg! Amúgy a koncert maga iszonyat jó volt, és igyekezett showt csinálni, amit mások nem nagyon, tehát csak pozitívakat tudok elmondani róla, de mint emberke… hmmm… igazi díva, na.
ja és a nézők: 1-2 érdekes megjelenésű arc a többiek, totál normálisan néztek ki. nem voltam manson stúílusú ember, csak egy nagyon kevés.
Ezután hamar felfedeztük, hogy van olyan rész is a félszigeten ahol még hajnali 2-3ig megy a buli és elmászkáltunk arra. Volt ugye a Quart Beach, ahol ilyen nagy kör alakú ülő/fekvő alkalmatosságok voltak a fűbe vagy homokba helyezve, és volt a Quart Marine ami meg egy nagy uszály volt, disconak és bárnak megcsinálva. A Club Salamander is a Quart része volt, ott csak tánczenéket adtak, oda is be akartunk menni, de oda már nem szólt az ingyen karkötőnk, külön kellett volna venni egy másikat 250 koronáért, szal kihagytuk.
Időközben Espennel is összefutottunk, aki olyan részeg volt, hogy folyamatosan angolul beszélt, de bevitt minket egy ingyen klubba, ahol megint felbukkant Gustavo, aki újra szerelmet vallott, és megígértette velem, hogy nem mondom el a feleségének, hogy Ő belém szerelmes. Hát neki nem is fogom, de a blog az más tészta.
 

Csütörtök

Megint melós nap… De annyira nem volt gáz, mert jól bírtuk, annyira nem voltak sokan, mint kedden és már volt időnk zenét hallgatni is, és nagyon gyorsan eltelt az idő. Ja és Karina, tudjátok, akivel 2007-ben Quart-oztam Ő is ott dolgozott és az a hidrogénezett hajú pöttöm nő is, aki kedden leüvöltötte a fejemet.
Ja és az is kiderült, hogy amikor az Odderøyán voltam regisztrálni magamat, akkor az egyik hapsi a 2 barna quart-os pólós srác közül, az Knut volt!
A barna karkötőt, amit Ricsi előzőnap talált odaajándékoztam Mikkinek, aki még ezen a napon élt is a lehetőséggel és használta. (Mikki-t Miriam 18. szülinapi bulijáról ismerem)
 
Torsdag 2. juli
Live Amfiet
• The Black Eyed Peas
• Ludacris
• Immortal Technique
• Atmosphere
 
A norvégok nagyon viccesek részegen, jó mondjuk biztos, hogy a magyarok is, de velük még nem voltam hasonló helyzetben. Pl: az egy sört kérek-et nagyon sokféleképpen mondják: 1 øl / 1 pils / halv liter (azaz fél liter, de a logikát itt nem értem, mert csak 4 dl, nem 5… olyankor néztem is rájuk, hogy höhhh? Mi van?) / vagy csak mutatják egy ujjukat. De volt egy öreg nő, aki valami egész mondatot lenyomott nekem, és Ricsi megbökött és mondta, hogy egy sört kér.
Ja igen a legviccesebb az az volt, amikor jött, egy hapsi, aki mutatta, hogy 4 és mondta, hogy fem øl, azaz 5 sör… Én meg csak bámultam, és rákérdeztem, hogy na most 4 vagy 5, erre megnézte a kezeit és elkezdte számolgatni az ujjait, de szerintem már így is többet látott, mint 10 és mondta, hogy „Jó, tudod mit? Legyen 6!” azt már rendesen tudta mutatni is.
 
(A képen: ezeket vásárolták a vendégek 20:20 és 22:08 között, amíg el nem romlott a pénztárgép)
 
Klassz kis nap este volt, de maradnunk kellett takarítani, mondjuk nem volt olyan vészes, csak picit kellett rámolászni, meg ami dzsuvát mi csináltunk, összeszedni és még sörös sem lettem, de néha, a nagy kapkodásban Ricsi jól kilökött mindent a kezemből.
Na igen ám, de nagyon sok sör maradt, amit lecsapoltak és ugye azt meg kellett inni… Röhögve Kristin megkérdezte, hogy „megihatjuk?” Bjørn meg rávágta, hogy „Ja!”. Nem is kellett kétszer mondania, Ricsit nem tom mennyit ivott, de hogy én 2 Smirnoff Ice-t meg 2 sört, az tuti. Vígan is jöttünk el onnan, a tipps-ekről azaz a borravalóról nem is beszélve, nekem 350 korona volt :P
 
Ja és meg van a norvég középfokúm, mind a szóbeli és mind az írásbeli rész. Ez hány pontot is ér egy magyar egyetemi felvételin? :P
 

Péntek

Nem melós nap… mert csak 3szor 8 órát kell lehúznunk és az 5 napból kettő szabadot kapunk, amiket mi választhattunk meg.
A koncertek előtt elmentünk shoppingolni Ricsivel, vettünk is egy leárazott karkötőcsoportot és egy fehér rövidnacit. (amit hétfőn vissza is kellett cserélnem, mert letört a gombja, de nem is volt leárazott :( )
 
Fredag 3. juli
Live Amfiet
• Korn
• Chris Cornell
• Meshuggah
• The Haunted
 
A The Haunted jó volt, a Meshuggah nagyon hörgős – el vok már szokva az ilyen zenéktől.
Na és itt jött a nagy poén… Legalábbis számomra, ugyanis ott melózott a sapis srác, aki nagyon vigyorgott kedden a pakolásnál és hát úgy voltam vele, hogy milyen jó poén, hogyha beleírom, mint új sms a telómba, hogy „Kan jeg få et glass vann og telefonnummeret ditt? (=kaphatok egy üveg vizet és a telszámodat?) és odamegyek hozzá. Meg is tettem kis habozás után, neki is tetszett ez a poén és meg is kaptam a vizet és a telszámot is.
Chris Cornell meg amennyire fikázzák, annyira klassz volt, de a Korn (képen) az ütött! Nekem még Mansonnál is jobban bejött a koncertjük. Igaz csak pár számot ismertem tőlük, de nem hisztiztek, néha ittak vmi zöld dobozos italt és annyi, egész végig a színpadon voltak és zenéltek. A koncerthangulat fantasztikus volt és az énekes mintás szoknyája sem volt semmi!
Ja és igen, 2007-ben kifikáztam a norvégokat, hogy hol a headbang meg a pogo, na most volt az is!!! Néha még a vakt-oknak kellett bemásznia a tömeg közepére rendet tenni és kivinni az emberkéket.
 
 

Szombat

Az utsó nap… Mondjuk mi ezen is melóztunk, de nem baj, így volt jó. Beszélgettünk Bjørn-nel aki kérdezte Ricsit, hogy honnan jött, erre Ő válaszolt, hogy „Ungarn”, meg hogy Gjøvikbe lakik. Erre a főnök rám néz, hogy "ugye Te Norvégiából való vagy?" Na akkor felcsillantak a szemeim, aztán kijavítottam, hogy "nem, dehogyis, én is magyar vok és csak 2 éve lakok itt". De abban egyetértettünk, hogy a Korn, az előző nap nagyon „zsííííííííír” volt. „Korn var veldig fett” - by főnök.
De amikor megláttuk, hogy már 5 óra és csak 6an vagyunk a főnökkel és egy sérült karú lánnyal együtt, akkor nagyon meglepődtünk, mondjuk nekem annyira nem volt sokkolós, de Ricsinek annál inkább, 6ra már azért többen lettünk. De akik voltak frivillig (ingyen dolgozók) is néha nagyon elaludtak. Arról nem is beszélve, hogy Espen is meglátogatott, és megkérdezte, hogy emlékszem-e rá és mondta, hogy majd beszélünk, na azóta sem beszéltünk.
Ezen a napon is voltak viccös pillanatok, volt egy napszemcsis hapsi, aki vagy 8szor odajött hozzám, és mindig kért 1 vagy 2 sört. Volt hogy olyan részeg is odajött, aki nem emlékezett a PIN kódjára.
 
Lørdag 4. juli
Live Amfiet
• Young Jeezy
• Redman and Method Man
• RZA and Stone Mecca
• La Coka Nostra
 
Mondjuk nap végére az összesen 1350 korona borravaló az nagyon bejött, szal annyira kevesen mégse lehettek! Volt egy hapsi, aki amikor Ricsi káromkodott, hogy „Kurv@! ...” Akkor felcsillantak a szemei és megismételte és mondta, hogy „Nézd csak ide!” és a 80 korona visszajáróját belerakta a borravalós tárolónkba. Bjørn, meg a sérült kezű csaj, akik éppen mögöttünk álltak, nem hittek a szemüknek, de nem is szóltak semmit. Hát igen a profik, mint mi úgy csinálták, hogy ha láttuk, hogy kicsit részegebbek, akkor jól kiapróztuk nekik a pénzt, olyankor meg nem szeretnek mynt-ökkel (a fémpénzekkel 20, 10 és 5 koronásokkal, főleg 1koronásokkal) szarozni, így beledobták a borravalós tartónkba az összes visszajárót. Most mondjátok, hogy nem vagyunk okosak?
Ja zene az jó volt, de az első háromnál legszívesebben kifutottam volna a világból… Nem az én műfajom.
 
(A képen: Ricsi és én, szőke hajjal, amiért mamám zokogni kezdett, mármint a hajam miatt)
 
De Young Jeezy az jó volt, arra még asszem kicsit táncoltam is. Aztán kicsi szortírozás után elköszöntünk Bjørntől és megköszönte a munkánkat, mi meg mondtuk, hogy hiányozni fog, és hogy reméljük, hogy a holnapi bulin összefutunk – akkor még úgy volt, hogy lesz olyan. Mivel nagyon kajásak voltunk és volt vagy 80 ezer -40 korona kajajegy kuponunk volt, így gyorsan vettünk 2 nagy hamburgert és neki másnapra kaját.
 
(A képen: kék kupon: azt csak italra lehetett elkölteni és -60 korona kedvezményre jogosított, a lila "Crew Discount" pedig csak ételre, -40 korona és csak a dolgozóknak)
 
Közben Mikki felhívott, hogy nincs-e kedvem a quart-os Club Salamanderbe menni, mert hogy Ő oda vett napi jegyet és nagyon jó a zene, de inkább nem mentem. Elkísértem Ricsit hennát csináltatni, amiből egy szép Che Guevara lett. Ott mesélte a srác Ricsinek, aki csinálta a tetkóját, hogy Ő izraeli és hogy előző napok valamelyikén a quartos club salamandernek leszakadt a táncparkettje, ami meg egy kis lápos tócsa fölé volt épitve és több sérült is lett.
 

Vasárnap

4 óra után találkoztunk a mozi előtt Ricsivel, hogy elbúcsúzzak tőle, mert másnap 7.45 körül ment a vonatja vissza Osloba, és onnan egy másik Gjøvikbe.
Az elköszönésből annyi lett, hogy beültünk Kristiansand egytelen mozijába és megnéztük a Transformers 2-t, ami sztem marha jó volt, szerinte meg nem. No de ízlések és pofonok!
 
Rett og slett – azaz összefoglalásképp – ez a hét isteni jó volt, voltak ugyan nehéz pillanatok is, meg nagyon mókásak, de már hiányzik, hogy vége, de jövőre megismételjük! Ugye Te is jössz, Ricsi?
Ja és a karkötőket mikor veszem le? Még nem tom... sztem hagyom, hogy lerohadjanak :P
 
 

Ja és boldog 20. szülinapot kívánok magamnak! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wingofmemory.blog.hu/api/trackback/id/tr151233105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása