Visszatértem!!!

2008.08.14. 17:12

Hoszzú-hosszú kihagyás után megint itt vok! :D
Hát igen megint történt egy s más az elmúlt időszakban ami sztem megint volt fél év. Tudom-tudom, megígértem h ezentúl rendesen írok - és ez még január környékén lehetett - de közbe jött néhány sürgős dolgom. Pl: Befejeztem a sulit és sikeres érettségi vizsgát tettem.

Szeretném megragadni az alkalmat, h megköszönjem a segítséget a tanáraimnak, a suli vezetőségének és az osztályomnak, főleg drága barátosnéimnak és barátaimnak.

Tehát nemsokára lesznek új információk,  új képek és rem minél többen fogtok kommentezni!

A bejegyzés trackback címe:

https://wingofmemory.blog.hu/api/trackback/id/tr100863479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása